divendres, 20 de març del 2009

Els objectes màgics


El dia 19 de març era el meu aniversari. Em varen regalar un pony robot: feia sorolls, caminava, li donaves de menjar una poma de joguet , el pentinaves............

Al dia següent, el meu pony no estava, on l'havia deixat? I jo crec que me l`havia deixat encès.

Vaig buscar per tota la casa i estava en el jardí encès. Però no se com va baixar les escalers.

Al dia següent, el vaig vore i es que s'havia convertit en un pony de veritat, però soles ho sabia jo perquè passava només per la nit. El que feia era passejar i li vaig dir que si s'hi podia pujar i va dir que sí. Varem passejar per la platja i varem tornar a casa. ¨

Al dia segent el pony era un joguet i ja no era de veritat. Però tot allò era un somni. L`altre objecte que em varen regalar era un llibre que es deia KIKA SUPERBRUIXA I EL LLIBRE ENCICER, però la màgia no passava per la vesprada, el que feia es que et "colabes" dins del llibre. El que havies de fer era ajudar a KIKA. Era de buscar un llibre que tenia encisos. Pero allò també era el somni. Eixe dia era el dia del pare, el dia que cremen i clar el meu aniversari.




Julia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada